dawid kreps

właściciel i projektant w FORME

Dlaczego projektowanie graficzne lub nieco szerzej: zainteresowanie kreowaniem wizerunku z wszystkimi jego przymiotami? Może dlatego, że budowanie czegoś od podstaw, polegając jedynie na ideach kłębiących się w umyśle jest niezwykle pasjonujące

Praca z pomysłami i obserwowanie ich przemian na drodze do spektakularnego finału to zdecydowanie element mojej strefy zainteresowań. Przez wykształcenie w dziedzinie marketingu, psychologii i socjologii reklamy łatwiej jest mi znajdywać zależności pomiędzy trendami, a skutecznością w promowaniu Twojego biznesu. Już na etapie briefu jestem w stanie poznać i zrozumieć potrzeby klienta, aby realizować je w wielu aspektach.

Dzięki nabytemu doświadczeniu, możesz liczyć na pełen profesjonalizm w obsłudze połączony z fachowym doradztwem. Z reguły nie ograniczam się sztywno do ram projektu. Staram się udzielać wskazówek w sposób holistyczny, bo zależy mi na jak najlepszym efekcie, a nie tylko wykonaniu zadania. Nie jestem rzemieślnikiem lecz osobowością kreatywną. Przekonało się już wielu zleceniodawców, zarówno z sektora prywatnego jak i w jednostkach publicznych.

Gwarantuję pełne zaangażowanie, skrupulatność i terminowość. Do każdego zadania podchodzę indywidualnie dlatego możesz być pewien, że poświęcię Ci tyle czasu ile będziesz potrzebował.
Serdecznie zapraszam do kontaktu! Z pewnością szczegółowo odpowiem na wszelkie zapytania.

jak pracuję?

Proces powstawania Twojego projektu opiera się na konkretnym planie...
W uproszczeniu możemy podzielić go na pięć zasadniczych etapów.

pierwsze spotkanie - brief

Bardzo istotnym elementem, od którego staram się zaczynać naszą współpracę jest zawsze osobiste spotkanie z klientem. Naturalnie nie zawsze jest to możliwe chociażby ze względu ram czasowych lub odległości. Jeżeli jednak ta opcja wydaje się być w zasięgu zawsze próbuję z niej korzystać. Nic nie mówi tyle o założeniach dotyczących projektu jak wniosku z rozmowy. Podczas naszego spotkania usiłuję zebrać na tyle dużo wskaźników i zmiennych by dobitnie zrozumieć Twoją wizję. 

wstępna wizja projektu

Dysponując pierwotnym zbiorem informacji na temat kreowanego dla Ciebie przedsięmwzięcia jestem w stanie wstępnie zarysować jego ramy. Mamy tu do czynienia z wyborem formy, kolorystyki, typografii. Wyłania się zaczątek układu graficznego. Sprawdzane są możliwości techniczne. W przypadku reklamy zewnętrznej dobierane są odpowiednie materiały z których tworzone będą litery, tablice, etc. Wstępna wizja projektu jest ważnym etapem koncepcyjnym, to właśnie tu zapadają kluczowe decyzje.

prezentacja w oparciu o dotychczasowe ustalenia

Efektem, w zależności od naszych ustaleń, jest projekt lub projekty, z których wybierasz najbardziej interesującą Cię opcję. Pierwsza prezentacja to iloczyn naszej rozmowy i mojego wyobrażenia na temat Twojej wizji efektu końcowego. Możesz zdecydować czy linia którą obrałem jest właściwa lub zaanonsować sugestie zmian. Istotne by nie bać się mówić otwarcie o swoich pomysłach! Jeżeli pewne koncepcje, w mojej opinii będą nietrafne, napewno postaram się to zasygnalizować. 

poprawki i modyfikacje

Po wyciągnięciu wniosków z Twoich komentarzy na temat pierwszej prezentacji projektu zabieram się do pracy. Wprowadzam zmiany zgodnie z wytycznymi. Uskuteczniam nowe pomysły które zrodziły się w głowie, a których zadaniem może być ulepszenie aktualnego stanu rzeczy. Już tylko krok dzieli Cię od finału!

wykończenie i wydanie gotowego produktu

Otrzymujesz produkt po wprowadzonych zmianach. Na tym etapie powinien on już prawie dokładnie odzwierciedlać wstępne założenia. Jeszcze tylko kilka ostatnich szlifów, ewentualne przygotowanie produkcyjne i w Twoich rękach lub w Twojej skrzynce poczty elektronicznej pojawia się zmaterializowana idea, której miałem przyjemność nadać kształt.

© Copyright 2017 FORME - Wszystkie prawa zastrzeżone.